sobota, 24 maja 2014

Już jestem..

Jestem tutaj, tak cholernie dumna, ale i zła. Właśnie kończę drugi dzień głodówki. A zła na to, że piję kakao, ale ono mi pomaga się zapchać, wczoraj wypiłam jedno, dzisiaj też, ale mam zamiar właśnie wypić drugie, a no i kawa.. Ale no kurde nie ćwiczę, nie wiem czemu, mam siłę, czuję się tak jak kiedyś, nie mam zawrotów ani nic, to pewnie właśnie przez kakao. Wczoraj miałam taki straszy dzień, w końcu chociaż przez jeden dzień nie ukrywałam tego co czuję. Po szkole umówiłam się z Pauliną, już wyszłam i nagle dostałam sms, że Ona nie może, okej, zrozumiałam. Więc byłam wolna, mogłam iść gdzie chce i zrobić co chcę. Wzięłam słuchawki i poszłam na molo w parku, siedziałam, słuchałam i płakałam, wtedy zobaczyłam, że Paulina idzie sobie szczęśliwa z grupką znajomych. Rozryczałam się bardziej i uciekłam, jak najdalej od ludzi, gdzieś do lasu, na jakiś kamień niedaleko mojego starego domu. Nie chodziło o to, że Paulina mnie zdradziła czy coś, po prostu wtedy uświadomiłam sobie do końca, że nie jestem dla nikogo potrzebna, że jestem ta najgorsza.. Siedziałam tam z godzinę, może trochę dłużej i darłam ryj, płakałam, najwięcej myślałam o swoim ciele, o tym, że przez to jestem NIKIM. Siedzę i piję to kakao, muszę powoli przyzwyczajać się do nie picia go. Dzisiaj na śniadanie miałam hamburgery, moje ulubione, jejjkuu, a później truskawki ze śmietaną, pyychotka.. (;c) Od jutra trzeba ćwiczyć! Trzeba spalać ten tłuszcz, bo od siedzenia na dupie nic się samo nie zrobi! Trzeba schudnąć najpierw te 3 kiloo, a później dalej! Nic nie jeść, chociaż do piątku, proszę.. ;c Dobranoc motylki ;*














3 komentarze:

  1. Jestem pewna ze sobie poradzic wierze w Ciebie ! :*** co to jest dla ciebie zrzucic 3 kg jak umiesz utrzymac glodowke przez 2 dni :))
    Trzymaj sie <333

    OdpowiedzUsuń
  2. To ze inni nas olewaja nie swiadczy tylko o nas, ale o nich rowniez. Twoja kolezanka nie jest warta Twojego zaangazowania w znajomosc z nia. Czas jest cenny, tak szybko mija, nie warto go trwonic na plytkich, dwulicowych ludzi. I nie oceniaj siebie po cudzych uczynkach. Spojrz na to co Ty sama sobie dajesz. Cwicz, staraj sie, badz ambitna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się kakaem, Lepiej jest go wypić, mieć nieco energii, poczuć się lepiej. Dzięki temu masz też większą szanse na unikanie napadów.

    OdpowiedzUsuń